Tesák, Troják

Přes Tesák, Troják a kolem Kunovické hůrky

32 km, středně náročná trasa, stoupání 698 výškových metrů

Tesák (rozc.) – Troják (rozc.) – Bludný (rozc.) – Končiny (rozc.) – Lázy – Podolí – Loučka – Kunovice – Podhradní Lhota – Rajnochovice – Tesák (bus., rozc.)

Tesáku vás cyklotrasa č. 5035 provede horním údolím potoka Juhyně až do sedla Trojáku. Odbočíte vlevo na trasu č. 6122 a pokračujete na rozcestí Bludný. Dále se dáte rovně po turistické značce Hostýnské magistrály a cykloznačce č. 6118 až do obce Lázy. Odtud již pojedete po trase č. 6216 přes obec Podolí až do obce Loučka. V centru obce přijedete před zámeček a odbočíte vlevo do ulice naproti zámku. Až dojedete do míst, kde se ulice začíná zatáčet doleva, odbočte doprava do boční ulice. Najedete na cyklostezku do Kunovic, přejedete přes železniční přejezd a odbočíte vlevo k železniční zastávce. Zde se napojíte na Naučnou stezku Rudolfa Háši a pojedete po ní do centra obce. Svůj směr spojíte se směrem cyklotrasy č. 5034 a pokračujete do Podhradní Lhoty a Rajnochovic až na rozcestí Rosošné – autobus. Od rozcestí se vydáte doprava po trase č. 5120 a zároveň po Naučné stezce Hostýnské vrchy a dojedete zpět na Tesák.

Kalendář akcí

Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských oblastí • Realizace web studio dat