Okružní výlet přes Vsacký Cáb a Dušnou (Valašská Bystřice - Ptáčnice - Vsacký Cáb - Dušná - Santov - Val. Bystřice)

Od kostela doprava po hlavní silnici směr Horní konec až k druhé provozovně výrobního družstva Portáš. Před ním odbočit doprava lesní asfaltovou cestou údolím Hlubokého potoka až k točně. Odtud doprava výstup vozovou cestou až na hřeben, kde navazuje červená tur. zn. Dále po ní přes Ptáčnici (830 m.n.m. ) až na tur. chatu Vsacký Cáb.Pod vrcholem je turistická chata z roku 1928. V blízkosti přírodní rezervace Kutaný (jedlo-bukový prales). Od chaty výhled na Javorníky. Od chaty Cáb stále po červené zn. Na rozcestníku po neznačené cestě doprava na Malou Bystřici. Na Malé Bystřici odbočit opět doprava směr Santov. Ze Santova po zelené značce k zastávce. Na Hajduškách a od zastávky doprava až ke kostelu ve Valašské Bystřici. Na Santově se nachází dřevěná kaple, zvonice, památník sovětským partyzánům. Délka trasy cca 20km.

Podobné trasy

Název Typ Vedení Náročnost
Pěší túra na horu Tanečnici
Nejvhodnější cesta je od hospody U Pernických po červené značce směrem na Hážovické díly ( zde jsou pěkné výhledy ). Pokračovat po modré značce kolem...
Valašská Bystřice -> Hutisko-Solanec, Město Karolinka střední
Z Valašské Bystřice do Rožnova pod Radhoštěm (Valašská Bystřice - Hážovické díly - Rožnov pod Radhoštěm)
Z Valašské Bystřice od Společenského domu u Pernických výstup po červené značce k rozcestí pod Hážovickými Díly. Od kapličky pokračování po červené...
Valašská Bystřice -> Rožnov pod Radhoštěm nízká
Hřebenovka Vsetín - Velké Karlovice.
Trasa vede z okresního města Vsetín, stoupá na Vsacký Cáb, pokračuje přes Tanečnici a Čarták a přes významné turistické středisko Soláň vede do obce...
Vsetín -> Velké Karlovice střední
Hřebenová trasa Vsetínskými vrchy (Vsetín – přes Soláň – Bumbálka)
Jedna z nejhezčích hřebenových tras. Počáteční výstup je sice namáhavý, ale v dalším průběhu na vás čekají jen menší výškové rozdíly.
  • Lyžařské běžecké trasy
Vsetín -> Velké Karlovice střední
Okružní výlet přes Bystřičku a Velkou Lhotu (Valašská Bystřice - Velká Lhota - Bystřičak - Santov)
Od křižovatky u kostela 800 m po silnici směr Bystřička. Po pravé straně můstek, kde narazíte na zelenou značku. Po ní mezi domky pěšinou, která...
Valašská Bystřice -> Velká Lhota střední
Vyhlídkový okruh (Valašská Bystřice - Hážovické Díly - Kyčery - Valašská Bystřice)
Od hostince U Pernických výstup po červené značce k rozcestníku u kapličky na Hážovických dílech. Dále po modré značce k odbočce na Kyčery. Tam...
Valašská Bystřice -> Valašská Bystřice nízká
Pěšky na kopec Búřov (Valašská Bystřice - Búřov)
Tento kopec se nachází v katastru obce Valašská Bystřice. Nenáročný výstup po červeném značením od obchodu Jednota směrem nahoru. Za horní stanicí...
Valašská Bystřice -> Valašská Bystřice nízká
Pěší výlet na Bystřičku (Valašská Bystřice - Vsacký Cáb - Dušná - Bystřička)
Začátek trasy vede po červené značce od obchodu Jednota. Za horní stanicí lyžařského vleku odbočit doleva a jít stále po červené zn. na Vsacký Cáb....
Valašská Bystřice střední

Kalendář akcí

Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských oblastí • Realizace web studio dat